آبرسانی به مسکن مهر سقز

آبرسانی به مسکن مهر سقز

مدیر آبفا سقز از آبرسانی به یک هزار و 802 واحد مسکن مهر سقز از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد.

 

مظفر صالحی با تشریح عملکرد آبفا در این شهرستان از ابتدای سال تاکنون اظهار کرد: در سال جاری توسط اداره آبفای سقز 15 هزار و 743 متر از خطوط انتقال شبکه آبرسانی شهر، اصلاح و‌ بازسازی شده است. وی افزود: در حوزه فاضلاب شهری هم از ابتدای سال جاری تاکنون 6 هزار و 521 متر شبکه جمع‌آوری فاضلاب اصلاح و نوسازی گردیده است.

مدیر آبفا سقز تعداد انشعابات آب شهر سقز را 34 هزار و 472 انشعاب اعلام کرد و گفت: آب شهر سقز از سال 75 از محل سد شهید کاظمی شهرستان بوکان و با فاصله 26 کیلومتری از شهر به دو تصفیه خانه آب سقز پمپاژ و پس از فرآیند عملیات تصفیه آب و عبور از فیلتراسیون و کلرزنی وارد مخازن ذخیره و شبکه توزیع شهر می گردد.

این مقام مسئول ‌نصب بیش از 200 عدد شیر کاهنده مصرف آب در وضو خانه‌های مساجد سقز،‌ تعویض 725 دستگاه کنتور خراب و آب‌رسانی به 1802 واحد مسکن مهر را از جمله اقدامات دستگاه تحت مدیریت خود عنوان کرد. وی اضافه کرد: آب‌رسانی به محله قوخ و تکمیل، ‌تجهیز و راه‌اندازی ایستگاه پمپاژ فاضلاب منازل سازمانی ارتش و اتصال به شبکه اصلی فاضلاب را از جمله دیگر اقدامات سال‌جاری آبفا سقز عنوان کرد.

صالحی در پایان این گفتگو تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 20 میلیارد ریال در حوزه آب و فاضلاب شهر سقز هزینه شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ سه شنبه 15 اسفند 1391 ] [ 16:23 ] [ مصطفی ]
[ ]